Název: Name: | IMAM Ro.37 | IMAM Ro.37 |
Originální název: Original Name: | IMAM Ro.37 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1933-DD.09.1935 SA Industrie Aeronautiche Romeo, Napoli DD.02.1937-DD.07.1937 SA Industrie Meccaniche e Aeronautiche Meridionali, Napoli DD.08.1936-DD.04.1937 Aeroplani Caproni SA, Milano | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1933-DD.07.1937 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 237 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 06.11.1933 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1560 kg | 3439 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2360 kg | 5203 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11,080 m | 36ft 4,22in |
Délka: Length: | 8,620 m | 28ft 3,37in |
Výška: Height: | 3,150 m | 10ft 4,01in |
Plocha křídla: Wing Area: | 32,00 m2 | 344.45 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 73,75 kg/m2 | 15.11 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Fiat A.30 RA bis, vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 441 kW (600 k). Vrtule dvoulistá kovová Fiat nastavitelná (polohovatelná) na zemi do dvou poloh o průměru 2 817 mm. | Fiat A.30 RA bis, twelve-cylinder inline vee liquid-cooled engine, rated at 592 hp for take-off, driving two-blade metal Fiat propeller with variable pitch, but only adjustable on the ground, not in flight of 9ft 3.0in diameter. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 724 l | 159 UK gallons |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 292 km/h v 3050 m | 181.4 mph in 10007 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 9,25 min do 4000 m | 9,25 min to 13123 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6762 m | 22185 ft |
Dolet: Range: | 1170 km | 727 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm nad motorem s 500 náboji pro každý a 1x pohyblivý kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm Pumy: do hmotnosti 180 kg (2x 36 kg nebo 12x 15 kg nebo 72x 2 kg) | Two fixed forward firing 0.303 Breda-SAFAT machine guns mouted in the nose, 500 rpg and one flexible rearward firing 0.303 Breda-SAFAT machine gun. Bomb load: Up to 397 lb (two 79lb or twelve 33 lb or seventy-two 4.4 lb). |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Wiesław Bączkowski, Włoskie samoloty wojskowe 1936 - 1945, Warszawa, 1999, ISBN 83-86776-49-8 worldatwar.net http://comandosupremo.com/ro37.html http://http.www.airwar.ru/enc/spyww2/ro37.html www.aviastar.org http://it.wikipedia.org/wiki/IMAM_Ro.37 http://www.www.airwar.ru/enc_e/spyww2/ro37.html upload.wikimedia.org - barevná fotografie archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |